Algemene Voorwaarden

The girl can't help it...
Gerard Doustraat 87
1072VN Amsterdam

Nederland

Kamer van Koophandel nr.34229725

BTW nr. NL174995064B01

Tel: 0031 (0)202333399
(Dins - Zat 11:00 - 18:00)

Algemene emailadres: info[@]thegirlcanthelpit.nl 

Door te winkelen op thegirlcanthelpit.nl en/of onze boutique The girl can't help it... ,in Amsterdam, ga je akkoord met de volgende verkoop-, leverings- en betalingsvoorwaarden:

  • Artikel 1. Definities
  • Artikel 2. Toepasselijkheid
  • Artikel 3. Overeenkomsten
  • Artikel 4. Prijzen
  • Artikel 5. Betalingen
  • Artikel 6. Levering
  • Artikel 7. Eigendomsvoorbehoud
  • Artikel 8. Ruilen of retourneren van artikelen
  • Artikel 9. Klachten
  • Artikel 10. Annuleren van je bestelling
  • Artikel 11. Herroepen
  • Artikel 12. Bestellingen / communicatie
  • Artikel 13. Overmacht
  • Artikel 14. Toepasselijk recht en bevoegde rechter
  • Vragen, klachten en opmerkingen

 

Artikel 1. Definities

1.1 The girl can't help it... is een stenen winkel met een online winkel in nieuwe kleding en accessoires geïnspireerd door de late jaren '40,de jaren '50 en vroege jaren '60 van de vorige eeuw, die op thegirlcanthelpit.nl en in Gerard Doustraat 87 kan worden bezocht in Amsterdam. Alles in de webshop is ook beschikbaar in onze boutique waar je nog meer kunt vinden.

1.2 Deze algemene voorwaarden (verder te noemen: de voorwaarden), die behoren tot het online winkel en boutique activiteiten van The girl can't help it..., zijn in overeenstemming met de Nederlandse Comsumentenbond.

Artikel 2. Toepasselijkheid

2.1 Onze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten gesloten in onze boutique in Amsterdam en via de website www.thegirlcanthelpit.nl en sluiten alle mogelijke andere algemene voorwaarden van de verkoop uit.

2.2 Het accepteren van een aanbieding en / of het plaatsen van een bestelling geschiedt onder aanvaarding van de toepasselijkheid van deze voorwaarden.

2.3 Eventuele afwijkingen van deze voorwaarden kan alleen plaatsvinden in geschrift. In geval van een afwijking van een bepaald deel van de algemene voorwaarden, blijven de andere voorwaarden onverkort van kracht.

Artikel 3. Overeenkomsten

Een overeenkomst komt tot stand na de aanvaarding van het aanbod op onze website of in onze boutique door de klant. The girl can't help it... is gerechtigd bestellingen te weigeren of te vragen naar meer informatie. Indien een bestelling niet wordt geaccepteerd, dan zal dit gemeld worden aan de klant, met vermelding van de reden van afwijzing.

Artikel 4. Prijzen

4.1 De prijzen van de op de productpagina's genoemde artikelen zijn inclusief BTW op bestellingen binnen Nederland en bestellingen binnen de Europese Unie. Op niet-Europese orders wordt geen BTW in rekening gebracht, maar op deze orders is een andere heffing van toepassing met als gevolg dat de getoonde prijzen de definitieve prijzen zijn. Internationale zendingen buiten de Europese Unie kunnen worden onderworpen aan invoer- en douanerechten door de plaatselijke overheid en zijn voor verantwoordelijkheid van de klant.

4.2 Verzendkosten zijn (tenzij anders vermeld) niet inbegrepen in de prijzen van de producten. Voor het sluiten van de overeenkomst, wordt de totale prijs inclusief de verzendkosten aangekondigd via onze website. Hieronder vindt u een verzendkosten overzicht:

 

Verzend Informatie 

Bestellingen worden normaal gesproken verwerkt en binnen 1-3 dagen na ontvangst van de betaling. 'Made to order' bestellingen worden binnen 10 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. Bestellingen met betalingsproblemen kunnen langer duren.

Bij alle bestelling geplaatst en voltooid op maandag - vrijdag, streven wij er naar deze de volgende ochtend vóór 11:00 uur te verzenden. Vanwege onze openingstijden zullen bestellingen op zaterdag en zondag pas op dinsdag ochtend, vóór 11:00 uur op zijn vroegst, verwerkt en verzonden worden

Alle bestellingen worden verzonden als 'pakketpost' door PostNL, met een Track&Trace code.

Verzend prijzen zijn (tenzij anders vermeld) niet inbegrepen in de productprijzen. Vóór het sluiten van de overeenkomst, wordt de totale prijs inclusief de verzendkosten vermeld in de check out. Onze verzendkosten zijn als volgt:

Verzendkosten binnen Nederland

Bestellingen onder €100
- Pakketpost met Track&Trace €5,00 

Bestellingen boven €99
- Gratis (Pakketpost met Track&Trace)

Verzendkosten Europa Zone 1*
België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Groot-Brittannië, Zweden 

Bestellingen onder €250
- Pakketpost €13,00 (tekenen voor ontvangst)

Bestellingen boven €249
- Gratis (tekenen voor ontvangst)


Verzendkosten overig Europa
Bijna alle andere Europese landen

Bestellingen onder €250
- Pakketpost €20,00 (tekenen voor ontvangst)

Bestellingen boven €249
- Gratis (tekenen voor ontvangst)

 

Verzendkosten rest van de Wereld
Rest van de wereld, en sommige Europese landen. Wij verzenden naar alle landen in de wereld, altijd met een tracking code.

Bestellingen onder €500
- Pakketpost €24,00 (tekenen voor ontvangst)

Bestellingen boven €499
- Gratis (tekenen voor ontvangst)

Internationale zendingen buiten de Europese Unie kunnen worden onderworpen aan invoer- en douanerechten door de plaatselijke overheid en zijn voor verantwoordelijkheid van de klant.​​

4.3 The girl can't help it... kan niet gehouden worden aan prijsvermeldingen onmiskenbaar onjuist zijn, bijvoorbeeld als gevolg van voor de hand liggende typefouten of drukfouten. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan onrechtmatige prijsinformatie.

Artikel 5. Betalingen

 5.1 Een betaling kan worden gemaakt via een van de aangegeven wijze tijdens het bestelproces. Bestellingen van een klant kunnen worden onderworpen aan bepaalde extra betaal- en bestel voorwaarden. Na het plaatsen van een bestelling ontvangt de klant direct een bevestiging per e-mail met de totale kosten, inclusief de verzendkosten. Betaling is mogelijk via de volgende methodes en wordt verwerkt in een veilige betaalomgeving via MultiSafepay;

iDeal: Als je online bankieren te gebruikt van ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank, kun je betalen met iDEAL. Je kunt je betaling snel en eenvoudig op de vertrouwde internetbankieren pagina van je eigen bank verwerken. 

Bancontact / Mister Cash: (via MultiSafepay) is uitsluitend voor Belgische rekeninghouders.

MasterCard / Visa: veilige credit card betalingen via MultiSafepay.

Vooraf betalen: via MultiSafepay. Bij betaling via overschrijving, moet uw betaling volledig worden ontvangen door The girl can't help it... binnen 5 werkdagen (ma - vrij, met uitzondering van het weekend en nationale feestdagen) na bestelling. Als dit om welke reden dan ook binnen de gestelde termijn lukt, laat het ons zo snel mogelijk weten zodat wij de gereserveerde producten nog een paar dagen langer apart kunnen houden. Klanten binnen de Europese Unie kunnen een betaling door middel van een SEPA-overschrijving uit te voeren. De benodigde IBAN and BIC codes zullen worden verzonden bij iedere orderbevestiging. De meeste banken garanderen betaling binnen maximaal 3 werkdagen.

PayPal:  Een PayPal-account is niet verplicht. Je kunt het credit card en bank betalingen direct verwerken. PayPal garandeert een veilige en slimme betalingsproces. Thuis en in het buitenland, kunt u betalen met een bankrekening of credit card op een gemakkelijke manier, zonder extra kosten.

5.2 Betalingsvoorwaarden; In geval van vooruitbetaling per bank- of giro overschrijving, wordt je gevraagd om je betaling aan Hotrod Hussy (ons hoofdkantoor) over te maken. Je betaling moet volledig ontvangen zijn door Hotrod Hussy / The girl can't help it... binnen 5 werkdagen (ma - vr, met uitzondering van weekend en nationale feestdagen) na bestelling. Tijdens deze periode, worden de bestelde artikelen online gereserveerd. Als dit niet, om welke reden dan ook, binnen de gestelde termijn lukt, laat het ons zo spoedig mogelijk weten zodat wij de gereserveerde producten nog een paar dagen langer vast kunnen houden voor je, mits deze termijn redelijk is.
Als uw betaling niet binnen de gestelde termijn of zonder verdere melding van vertraging ontvangen is, zal de reservering geannuleerd worden. Twee dagen voordat deze periode afloopt, ontvangt u een automatische e-mail met een betalingsherinnering. Als er geen bericht of de betaling is ontvangen door The girl can't help it... zal de bestelling geannuleerd worden en gaan de producten terug naar voorraad.

5.3 De klant geeft The girl can't help it... de machtiging alle maatregelen te nemen die nodig zijn om de klant te laten betalen met de gewenste betaalmethode.

5.4 In het geval van betalingen met een overschrijving is de datum van betaling de datum van ontvangst op de bankrekening vanThe girl can't help it...

Alle andere betalingsmethoden zijn verwerkt via het Internet kassa van MultiSafepay.

 Artikel 6. Levering

6.1 The girl can't help it... streeft ernaar alle bestellingen te verwerken en versturen op dezelfde dag, maar niet later dan 2 werkdagen na ontvangst van de betaling. The girl can't help it...¦ is echter niet verplicht om dit te doen.

Bij alle bestelling geplaatst en voltooid op maandag - vrijdag, streven wij er naar deze de volgende ochtend vóór 11:00 uur te verzenden. Vanwege onze openingstijden zullen bestellingen op zaterdag en zondag pas op dinsdag ochtend, vóór 11:00 uur op zijn vroegst, verwerkt en verzonden worden

6.2 Als een order niet volledig kan worden verzonden, zal het geheel niet verzonden worden, tenzij overleg met de klant heeft plaatsgevonden. Ingeval dat de levering van een bestelling vertraagd wordt doordat (een deel van) de bestelling (tijdelijk) niet op voorraad is of om andere redenen, of in het geval dat een order niet (volledig) verwerkt kan worden, ontvangt de klant bericht binnen 7 werkdagen na het plaatsen van de bestelling. In dat geval heeft de klant het recht de bestelling kosteloos te annuleren. The girl can't help it... zorgt dan voor een onmiddellijke en volledige restitutie.

6.3 Afwijkingen in kleur-, type-, tekst - en / of prijs wijzigingen voorbehouden. Goederen en / of diensten zijn duidelijk en waarheidsgetrouw afgebeeld en / of beschreven, en zo volledig als redelijkerwijs nodig is.

Artikel 7. Eigendomsvoorbehoud

De bestelde artikelen veranderen van eigenaar op het moment van levering van producten op het afleveradres.

Artikel 8. Ruilen of retourneren van artikelen

Wij doen ons best om je zo veel mogelijk informatie over onze producten te bieden op in onze webshop. Als je niet volledig tevreden bent met je aankoop, dan kun je de artikelen retourneren in hun oorspronkelijke staat. Op alle aankopen, inclusief sale artikelen maar uitgezonderd boeken, ondergoed, oorbellen, make-up en beenmode (om hygiënische redenen) geldt: geld terug indien niet tevreden.

8.1 Voor het retourneren van artikelen gelden de volgende voorwaarden:

Niet tevreden met je aankoop? Geen probleem. Je kunt je bestelling ruilen voor een andere maat of een artikel met dezelfde prijs, of retourneren.

Om te ruilen of retourneren heb je een RETOURNUMMER nodig. Mail naar info@thegirlcanthelpit.nl en laat eventueel weten waar je je bestelling voor wil ruilen zodat wij de nieuwe artikel voor je kunnen reserveren. Laat ook even weten wat je ordernummer was.


Retour regels

  • Retour aanvragen moeten binnen 14 dagen na ontvangst ingedient worden. Stuur je retour zo spoedig mogelijk terug na ontvangst van je Retournummer (maar niet later dan 14 dagen) zodat wij alles kunnen verwerken en terugbetaling binnen de wettelijke termijn.
  • Koopwaar moet in perfecte staat, d.w.z. ongedragen en zonder sporen van make-up, bodylotion, deodorant, sigarettenrook, kook geuren of huisdier haren, met bevestigde prijskaartjes  en in originele verpakking.
  • The girl can’t help it... behoudt zich het recht voor om krediet te weigeren als de geretourneerde goederen na ontvangst, niet voldoen aan de retour eisen.
  • Retour zendingen en risico's zijn voor eigen rekening. Kies daarom voor een verzendmethode met tracking.
  • Hoewel wij de retourzending niet betalen zijn verzendkosten van het  nieuwe artikel bij ruiling (eenmaal per bestelling) voor rekening van The girl can't help it... Helaas zijn wij genoodzaakt voor ruilingen buiten Nederland wel extra verzendkosten in rekening brengen.
  • Oorbellen, lingerie, panties, badkleding en shapewear kunnen om hygiënische redenen niet geruild worden.

8.1.1 Vooraf melden van ruiling

We vinden het geen probleem om te ruilen of terug te betalen mits artikelen geretourneerd worden in hun oorspronkelijke verpakking en onder de volgende voorwaarden; ongedragen, niet gekreukt en zonder deodorant -, make-up - en/of bodylotion vlekken, niet ruikend naar sigaretten rook of huiselijke geuren als kook geuren en zonder huisdier haren.

Om te ruilen of retourneren heb je een RETOURNUMMER nodig. Mail naar info@thegirlcanthelpit.nl en laat eventueel weten waar je je bestelling voor wil ruilen zodat wij de nieuwe artikel voor je kunnen reserveren. Laat ook even weten wat je ordernummer was.

Retour artikelen worden gratis verzonden binnen Nederland. In geval van retouren buiten Nederland zijn we helaas gedwongen verzendkosten in rekening te brengen. De retourkosten, zowel binnen als buiten Nederland, zijn ten laste van de klant.

8.1.2 Retour instructies
Selecteer de reden voor terugzending. Als je hebt betaald via Vooraf overmaken, Bancontact/Mister Cash of giropay, vermeldt dan ook je IBAN en BIC nummer op het retourformulier. Betalingen via Creditcard of PayPal worden alleen terugbetaald op uw creditcard- of PayPal-account. Zorg ervoor dat je retourzending goed is verpakt en het retourformulier bijgevoegd is, anders kunnen wij je retour niet verwerken. Je kunt het adresstrook afknippen en het op je retourpakket plakken. De retourkosten, zowel binnen als buiten Nederland, zijn ten laste van de klant.

8.1.3 Retourtermijn
Je retour moet zo snel mogelijk worden teruggestuurd The girl can't help it..., doch uiterlijk binnen 14 dagen (ma - vr, met uitzondering van weekends en nationale feestdagen). Retourzendingen die door ons worden ontvangen buiten de retourtermijn worden niet geaccepteerd, tenzij anders overeengekomen.

8.1.4 Retour voorwaarden
Het artikel moet in oorspronkelijke - en ongedragen staat zijn, zonder geur van parfum, transpiratie of sigarettenrook of andere bewijs van dragen. Etiketten moeten op oorspronkelijke wijze bevestigd zijn en in het geval van een hygienestrip moet deze op het artikel aanwezig zijn. De verpakking (meestal een doorzichtig plastic zak) moet onbeschadigd en in een onberispelijke staat zijn. Geretourneerde artikelen met een gescheurd/beschadigde verpakking, die naar onze mening niet meer kan niet worden verkocht, worden door ons niet geaccepteerd.
Schoenen kunnen binnenshuis gepast worden, bij voorkeur op een tapijt, maar ze kunnen, uiteraard, niet meer worden geretourneerd zodra de zolen beschadigd zijn. 
Zorg ervoor dat je niet te veel parfum, bodylotion of make up op hebt tijdens het passen van de kleding, en let op de artikelen niet beschadigd raken door sieraden.
The girl can't help it... behoudt het recht retourzendingen te weigeren en/of een vergoeding te vragen voor reparatie of vanwege een vermindering van de verkoopwaarde, op basis van de hierboven genoemde punten of vermoedelijke gebruik van de producten.

8.1.5 Bevestiging van de retourontvangst en terugbetaling van de aankoop
Na ontvangst van je retourzending, zullen we de artikelen op de hierboven genoemde punten controleren. Zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen ontvang je een e-mail met een bevestiging van ontvangst. Zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen na retourontvangst zal The girl can't help it... het aankoopbedrag terugbetalen van de geretourneerde artikelen. Op retouren van bestellingen binnen Nederland worden ook de verzendkosten geretourneerd. De retourkosten zijn voor rekening van de klant.

8.2.1 Retouren moeten voldoende gefrankeerd zijn. Deze kosten zijn ten laste van de klant. Retouren die onvoldoende gefrankeerd zijn zullen te allen tijde worden afgewezen. 

8.2.2 The girl can't help it... is niet verantwoordelijk voor verloren retouren. De klant is er zelf  verantwoordelijk voor dat de retourorder is goed verpakt en verzonden wordt.

Artikel 9. Klachten

Klachten met betrekking tot levering van je bestelling
9.1 Wij doen ons best om een goed product te leveren. Contrleer direct na ontvangst van je bestelling, de geleverde producten en meld eventuele opgemerkte gebreken aan ons per e-mail. Als een artikel niet is geleverd overeenkomstig je bestelling of als het niet voldoet aan de beschrijving in onze webshop, laat het ons zo spoedig mogelijk weten per telefoon (di - za van 11:00 - 18:00, met uitzondering van nationale feestdagen) of per e-mail via info@thegirlcanthlepit.nl, onder vermelding van je ordernummer.

Een goede klanten service is erg belangerijk voor ons. Neem altijd contact op met ons (binnen een redelijke termijn na uw aankoop), als er iets mis is of als het product niet voldoet aan je verwachtingen op enigerlei andere wijze. Samen zullen we komen met de best mogelijke oplossing!

Kwaliteit van producten 
Natuurlijk kan het gebeuren dat de kwaliteit van een kledingstuk niet (meer) voldoet aan je verwachtingen na een bepaalde periode van gebruik, bijvoorbeeld als het kledingstuk na een korte periode van gebruik al tekens van extreme slijtage toont, als een knop ontbreekt of als een rits breekt of als het je opvalt dat het item na één keer wassen ondraagbaar is.
De garantieperiode op onze artikelen is 3 maanden na ontvangst van de artikelen. Natuurlijk is deze garantie alleen van kracht als de items  op een normale manier worden gebruikt en in een normale frequentie gewassen worden. In dat geval moet de redelijkerwijs te verwachten levensduur van het betrokken kledingstuk ook 3 maanden zijn.

Onze kleding moet gewassen worden volgens de wasinstructies verbonden aan het betreffende kledingstuk. Als je een andere reinigingsmethode hebt gekozen, zal je klacht te allen tijde worden afgewezen.

Deze garantie vervalt indien je hebt geprobeerd, zonder verder overleg het defect zelf te reparenen en/of de instructies voor gebruik niet zijn gevolgd.

Heb je een dergelijke klacht met betrekking tot een item dat je bij ons gekocht hebt, horen wij dit graag van je. Je kunt contact met ons opnemen per telefoon of per e-mail via info@thegirlcanthelpit.nl of tijdens boutique openingstijden (dins - zat van 11:00 - 18:00, met uitzondering van nationale feestdagen).

Artikel 10. Annuleren van je bestelling

U kunt uw bestelling ten alle tijde annuleren, zonder opgaaf van reden en zonder het betalen van een boete, mits de bestelling nog niet is verzonden. Als de bestelling al is verzonden, is de standaard retour beleid van toepassing (zie artikel 8).
Wij stellen het zeer op prijs als je ons zo spoedig mogelijk informeert wanneer je een geplaatste bestelling wilt annuleren. Je kunt ons informeren per e-mail via info@thegirlcanthelpit.nl, ondervermelding van je ordernummer, of per telefoon: 0031 (0) 20-2333399 (dins - zat van 11:00 - 18:00, met uitzondering van nationale feestdagen)

Artikel 11. Herroepen

11.1 Conform de Nederlandse wet voor Verkopen Op Afstand heeft de koper het recht om een bestelling van nieuwe items binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te herroepen, zonder  betaling van een boete en zonder opgave van redenen. De koper heeft de mogelijkheid om het bedrag van de bestelling terug te ontvangen. In dat geval zal The girl can't help it... het bestelbedrag crediteren.

11.2 Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling op het adres van de geadresseerde moet het retourorder geretourneerd worden. Je ontvangt een bevestiging per e-mail, zodra we je retourorder ontvangen en verwerkt hebben. Mits aan alle voorwaarden is voldaan, zal The girl can't help it... het restitutiebedrag van de bestelling uiterlijk binnen 2 werkdagen na ontvangst van de retourorder terugstorten.

11.3 Het herroepingsrecht vervalt op het moment dat er niet aan alle voorwaarden van artikel 12 is voldaan. In dat geval zal je retourorder worden beschouwd als een ruiling overeenkomstig artikel 8 van onze algemene voorwaarden.

Artikel 12. Bestellingen / communicatie

The girl can't help it... kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele misvatting, defecten, vertraging of voor het ontvangen van onjuiste bestellingen en berichten als gevolg van het gebruik van internet of elke andere communicatiemiddel gebruikt voor de communicatie tussen de klant en The girl can't help it..., of tussen The girl can't help it... en derden, voor zover deze betrekking heeft op de relatie tussen klant en The girl can't help it... , tenzij en voor zover sprake mocht zijn van opzet of bewuste roekeloosheid van The girl can't help it...

Artikel 13. Overmacht

In het geval van overmacht heeft The girl can't help it... het recht om, naar eigen goeddunken, een bestelling van een klant uit te stellen, of de overeenkomst zonder rechterlijke tussenkomst te ontbinden, door de klant schriftelijk te informeren zonder de verplichting voor The girl can't help it... tot enige schadevergoeding, tenzij dit in de gegeven omstandigheden van redelijkheid en eerlijkheid onaanvaardbaar zou zijn.

Artikel 14. Toepasselijk recht en bevoegde rechter

14.1 Alle rechten, verplichtingen, aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten waarop deze voorwaarden en bepalingen van toepassing zijn, evenals deze bepalingen en voorwaarden, worden uitsluitend beheerst door Nederlands recht.

14.2 Natuurlijk kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden over onze producten of diensten bent. In dat geval, neem ons zo snel mogelijk contact met ons op, bij voorkeur per e-mail: info@thegirlcanthelpit.nl
14.3 Geschillen tussen partijen kunnen worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde rechter in Nederland.

14.4 Als één of meerdere van deze bepalingen en voorwaarden bij rechtelijke uitspraak ongeldig verklaard worden:

  • blijven de andere voorwaarden van deze algemene voorwaarden volledig van kracht,
  • zullen The girl can't help it... en de bestellende klant samen tot een akkoord komen over de nieuwe omstandigheden die de nietigverklaarde voorwaarden volledig vervangen. De nieuwe voorwaarden dienen zoveel mogelijk de doel en strekken te volgen van het vernietigde bepaling.

 

Vragen, klachten, opmerkingen

Mocht u klachten, vragen of opmerkingen hebben na het lezen van deze bepalingen en voorwaarden, aarzel dan niet om conatct met ons op te nemen per telefoon of per e-mail.


Alle rechten voorbehouden. Niets van deze voorwaarden en bepalingen mag worden gekopieerd, opgeslagen en / of verspreid zonder schriftelijke toestemming van The girl can't help it... 2014 - 2016.

© 2014 - 2017 thegirlcanthelpit | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.